Featured Post

Despre autorul blogului

Ma numesc Mihai Ionescu (Macke), am terminat Școala de Artă Nicolae Tonitza și Academia de Artă Luceafărul, cu licența în pictura. M-am n...

Friday, September 7, 2018

Despre autorul blogului

Ma numesc Mihai Ionescu (Macke), am terminat Școala de Artă Nicolae Tonitza și Academia de Artă Luceafărul, cu licența în pictura. M-am nascut în București, România. Îmi place să desenez și să pictez. Timp de mulți ani am lucrat ca artist 3D, îmi place animația, muzica și benzile desenate.

My name is Mihai Ionescu (Macke), I finished the Art School Nicolae Tonitza, and the Art Academy Luceafarul, with a licence in painting. I was born in Bucharest, Romania. I like to draw and to paint. For many years I worked as a 3D artist, I love animation, music and comics also.

No comments:

Post a Comment